Friday, 29 October 2010

Video: UMNO Anggap Dia Tuhan




(Sila guna earphone untuk audio yang jelas)


Ini adalah video bagaimana UMNO mengaku bahawa dialah yang memberi segala-galanya dalam Malaysia. Jalan raya, bangunan, hospital dan sebagainya serta mengatakan manusia ini adalah menumpang jalan. Manusia seperti orang UMNO ini sudah lupa Tuhan dan menghina hukum hudud.

Dalam ceramah ini juga, pihak UMNO menggangu ceramah yang telah dianjurkan oleh pihak PAS. Berceramah yang merapu bahawa UMNO akan mempertahankan keris Hang Tuah. Dia lupa sejarah bahawa negeri yang mula-mula ada sultan adalah dari Melaka namun Melaka juga negeri yang tiada sultan sehingga ke hari ini.

Ini akibat sifat Melayu UMNO yang tamak serta menghina hukum Tuhan. Mereka lupa diri dan tidak tahu bersyukur. Akibatnya ceramah mereka dipulaukan oleh ahli mereka sendiri. Cuba lihat video di atas dan kira berapa jumlahyang datang ke ceramah UMNO yang merapu itu?

Pada masa yang sama ada juga kedengaran ceramah dari pihak PAS yang turut disampaikan oleh Ketua Pemuda PAS Melaka, Ustaz Kamaruddin Sidek namun diganggu oleh 'ustaz' dari UMNO yang bernama Tajuddin Osman.

Beginilah sikap umno yang suka buat kacau jika Pakatan Rakyat cuba untuk berceramah. Mereka sering dilihat seperti cacing kebingungan dan sering kali menjadi lembu liar ketika ceramah Pakatan Rakyat diadakan. 


Keahlian Unit Amal

Iklan

Artikel Menarik

A

 

Dewan Pemuda PAS Bukit Katil Hakcipta © 2011 Kredit Ubahsuai oleh Kijang59