Friday, 3 July 2009

Apakah UMNO Hanya Tahu Melahirkan Perasuah,Penyamun,Penipu,Penyangak Dan Samseng


YDP kawasan Bukit Katil berada di hadapan balai polis
Para wartawan bersama YB-YB dan polis di hadapan balai polis banda kaba
YB Khoo menunjukkan bahagian kakinya yang cedera akibat kejadian tersebut
YB Lim melihat kecederaan yang dialami oleh YB Khoo semasa kejadian

YB Khoo berdiri di sebelah banner dgn tenang sementara itu pihak-pihak pemuda umno telah pun memulakan provokasi mereka.
Antara pemuda umno yang terlibat dalam kejadian tersebut(berbaju hitam tengah adalah provokator yg bertanggungjawab menghasut para pemuda umno supaya bertindak.Dia memperkenalkan dirinya sebagai mohd jailani dan mengaku sebagai ketua pemuda umno parlimen bukit katil.
Sebahagian gambar pemuda umno yg terlibat tetapi mereka ini memalingkan muka apabila sedar gambar mereka diambil.
Bekas minuman bertaburan setelah diserang
Meja yang digunakan untuk pendaftaran dipecahkan
Lihatlah kesan daripada tindakan ganas para pemuda umno.
Tapak tiang banting ini juga turut dirosakkan mereka.






'
Tindakkan ganas pemuda umno ini seolah-olah membuktikan bahawa sikap serta perilaku biadap dan samseng ini adalah sinonim dengan mereka.Berita lanjut kejadian bakal di'update'kan kemudian

Dan perenggan-perenggan berikutnya di sini

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

13 Comments:

Aizat said...

lagi kisah kejahatan UMNO d blog ana..

Gelombang said...

Hahahaa.... DAP yg disasar, PAS jadi tunggangan menjawap... hahahahaaa..... pemuda pas makin hari makin jadi badut Dog And Pig(DAP). PAS mempertahankan DAP yg secara rasminyya ingin menguburkan Islam. Ironik???

PALESTINHOOD said...

Indahnya word "1Malaysia" jika ianya dilaksana secara menyeluruh... Kesian pak najib, slogan yg diwar-warkan itu DIKHIANTI oleh pengikut-pengikut mereka juga... Tidak timbul soal badut, patung... Semuanya kembali kepada asas iaitu KEADILAN kepada semua pihak tanpa mengira kaum... Keadilan itu adalah hak setiap individu, semua agama mewajibkan penganutnta bersikap adil...

Anonymous said...

Gelombang apa guna slogan 1malaysia yang najib ngko war2kan? Bila Pas kerjasama dgn bukan islam dikatakan badut, babi, anjing la. Yang UMNO krjasama dgn MCA, Gerakan, MIC tu apa? Lupakah kata-kat Mr Samy yang terang hina Al-Quran dulu?

pemuda RB said...

Baguslah PAS boleh pejam sebelah mata tentang al-kisah Elizabeth Wong bersekedudukan dengan lelaki Islam yang dipercayai ambil gambar separuh bogelnya di dalam rumahnya.

pemuda RB said...

apa pandangan korang jika si eli tu bugil depan tok guru anjinzzz... terkam ke tak..?

p/s jangan lupa beri makan viagra sama tok guru nick anjinzzz

TAKBIR !!!!!

Anonymous said...

mmg DAP anjing....

Admin said...

jgn buat cerita yg tidak berlaku dan jgn ada2kan cerita apa yg berlaku...ceritalah tentang kebenaran....klu org2 PAS berjuang berlandaskan ISLAM jadi jgn lah gunakan pendekatan sebagai menjadi org tengah..Lebih baik dgr pihak PPUBBK cerita sebanar..Adakah itu lebih baik sebagai org ISLAM.

DPPKBK said...

buat yg bernama Admin

Apakah kebenaran yg cuba ditegakkan oleh PPUBBK itu ?

Bertindak sesuka hati tanpa mengira batasan undang-undang ?

Bercakap sesedap mulut,meleparkan kata-kata nista dengan penuh biadap ?

Di mana adab kamu sbgai muslim,apa lagi sbgai pimpinan ?

Satu lagi pertanyaan...Ketua Menteri kamu telah pun dengan terang dan jelas didapati bersalah kerana RASUAH oleh puak2 kamu juga tapi tiada sebarang tindakan pun dari PPUBBK.

Di mana PPUBBK dalam isu yang begitu serius ini?






Mencetuskan suasana tegang

pedang dzulfikar said...

salam...
dlm hal nie memang umno wat keganasan..
tetapi!!!!!!!!
pd mlm kejadian di melaka baru itu DAP telah mengutuk mencaci memaki bangsa melayu( islam )
DAP melaungkan melayu bodoh! melayu penakut! dan yang teruk nyer DAP melaungkan " kali nie melayu pasti mati " xkan kita sebagai yang berdarah melayu nak biarkan bende nie berlarutan....

SambalBilis said...

pedang dzulfikar..

aku nak menjawab tuduhan nko tu...masa tu aku ada kt situ,tkda satu patah perkataan punyg akudgr dpd YB-YB DAP tu.Jgn nko cuba buat fitnah.

yang aku nampak dgn jelas,dgn mata kepala aku sendiri masa tu si jailani tu yang dok memaki hamun tk tentu pasal.

macam orang gila dah gayanya petang tu.

tapi memang sah gila bila budak2 umno tu bertindak menyerang tanpa ada satu tindak balas pun dpd pihak pakatan.

apa hak nko budak2 umno,nak bertindak sedemikian kpd org lain.
kalau org waras memang tk bertindak mcm tu.

disebabkan engkau orang semua tak waras dan kurang cerdik maka itulah tindakan yang keluar.

semua tu sebenarnya tindakan orang bacul dan tak bermaruah...tiada langsung etika sbgai seorang muslim.

pedang dzulfikar said...

aku pun stuju pe yang ko ckp 2.. sblm nie mmg aku dpt brite yg DAP wat hal... tapi si jailani pun sm..
expose sgt didri die,
tok ali da suruh jg peguam da la..
la ni nak jadik ketua pemuda plak..
xptt la si jailani nie..
org2 mcm nie kt kene berhati-hati..
habis maruah bangsa tergadai..
ape yang penting kite kene bersatu. xkire pas, umno ke, pkr.. melayu mesti bersatu!!!!!!!!!!! pe pun terjadik jgn bg DAP memerintah bumi melaka...
ALLAHUAKBAR!!!!!!!!!!!!!

SambalBilis said...

pedang dzulfikar...

Bersatu hanya atas nama Islam,menegakkan keadilan,menentang kezaliman.

Dalam hal ni UMNO masih ada ciri-ciri munfik...zalim dan menentang Islam.

Jadi selagi itu yg UMNO buat tiada isitilah bersatu.

Sebaliknya bagi DAP yang banyak membantu menegakkan keadilan dan menentang kezaliman itu yang membolehkan PAS bersama dengan mereka.

Ingaaaat..!! keadilan itu utk semua makhluk.

Insyallah jika umat Islam di Melaka ini memahami apa tugas mereka yang sebenarnya maka Islam pasti akan memimpin negeri ini,kerana tugas PAS adalah mengambil alih tempat UMNO.

Keahlian Unit Amal

Iklan

Artikel Menarik

A

 

Dewan Pemuda PAS Bukit Katil Hakcipta © 2011 Kredit Ubahsuai oleh Kijang59