Friday, 8 May 2009

Bila Kebodohan Terhadap Undang-undang Sampai ke Tahap Meroyan


Bermula daripada PM,menterinya hinggalah kepada rakyat yang menyokong dan mengundi BN.Semua mereka ini berada dalam kejahilan yang melampau terhadap undang-undang.Terutamanya undang-undang tubuh kerajaan negeri Perak.

Angkara kebodohan dan kejahilan mereka inilah maka terjadinya krisis spertimana yang berlaku di Perak
hari ini.

Walaupun telah diulas beberapa kali oleh beberapa orang pakar
undang-undang di negara kita,betapa perlunya menghormati hak
dan prinsip perlembagaan,namun mereka ini seolah-olah buta tuli,langsung tidak mahu mendengar nasihat.

Samalah dengan rakyat melaka yang mengundi BN ni,sebab itu lah si Ali Rustam masih kekal jadi Ketua Menteri
walaupun dah jelas terbabit dengan rasuah.Kerana tak faham undang-undanglah jadi macam tu,rasuah dalam politik
tak sama dengan rasuah di luar politik.

Pada hal kedua-duanya pun rasuah...dah nama pun RASUAH.
Sekarang apa dah jadi ? Ingat boleh selesai senang-senang macam tu saja ke.

Inilah akibat dari tindakan yang terlalu mengikut hawa nafsu.Ada otak,tapi yang pi letak kat kepala lutut
tu pasai apa ?

Cubalah pikir panjang sikit,rakyat ni bukannya buta tuli macam
depa.

Sudahlah ada MB haram, hari ni lantik pula speaker haram...haaa
mampuih,dok pakat jadi haram jadahlah hangpa semua wahai BN.




**** HANCUR-HANCUR,HANCUR BN****

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 Comments:

Keahlian Unit Amal

Iklan

Artikel Menarik

A

 

Dewan Pemuda PAS Bukit Katil Hakcipta © 2011 Kredit Ubahsuai oleh Kijang59