Monday, 19 May 2008

DARI BLOG MUTALIGAT : SIAPA PEMBOHONG, MENTERI ATAU PEMIMPIN HINDRAF?


Siapa sebenarnya yang bercakap benar, siapa yang menipu (pelawok kata orang Kelantan). Pemimpin Hindraf P Waythamoorthy yang mendakwa pasportnya telah dibatalkan oleh kerajaan Islam Hadhari atau Menteri dalam Negeri yang menyatakan pasport P Waythar moorthy masih 'hidup'.SIAPA YANG BENAR, SIAPA YANG PEMBOHONG.???

Kalau P Waythamoorthy menipu, itu dikira salah juga, tetapi kalau SYED HAMID YANG BERBOHONG ini satu perkara besar kerana seorang menteri berbohong. Sudah tentu kreadibilitinya boleh dipersoalkan.Wahai SYED HAMID, Sila nyatakan perkara sebenar, kamu yang berbohong atau P Waythamoorthy.

Kalau kamu yang berbohong sila minta maaf kepada P Warthamoothy dan rakyat Malaysia dan kembalikan pasportnya. Jangan kamu nafikan Hak Asasi Manusia yang sepatutnya diterima oleh P Waythamoorthy.Namun di negara kita menteri berbohong sudah menjadi perkara biasa kerana Imam Besar Islam Hadhari pun memang suka berbohong.

Ingat lagikah kita bagaimana beliau secara bersahaja menipu rakyat Malaysia sehari sebelum pembubaran Parlimen dulu. Mana ada parlimen bubar katanya tetapi keesokannya beliau mengumumkan Parlimen dibubarkan.Memang menjadi resam Umno, kalau tidak pandai berbohong tidak boleh jadi pemimpin Umno dan BN.

BLOG : www.mutaligat.blogspot.com

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 Comments:

Keahlian Unit Amal

Iklan

Artikel Menarik

A

 

Dewan Pemuda PAS Bukit Katil Hakcipta © 2011 Kredit Ubahsuai oleh Kijang59