Thursday, 21 February 2008

PAS MELAKA TAMPILKAN ULAMA, PROFESSIONAL, AKTIVIS MASYARAKAT DAN PEMUDA SEBAGAI CALON


PAS Melaka seperti juga negeri-negeri lain menampilkan ramai muka baru untuk bertanding membawa panji-panji Islam pada PRU 12 ini.

Kewibawaan calon-calon PAS tidak dapat dinafikan lagi lebih-lebih mereka sudah memang mempunyai kelulusan tinggi dan pengalaman yang banyak.

Antara nama-nama yang disebut-sebut yang bakal membawa cabaran PAS ialah Ustaz Abdul Ghani Abdul Rahman;Ustaz Abdul Rahman Jaafar, Ustaz Kamaruddin Sedik dan lain-lain.

Majlis pengumuman rasmi nama-nama calon PAS akan diadakan malam besok 22 Feb 2008 jam 9.00 mlm di Pejabat PAS Bukit Katil. Semua dijemput hadir.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

5 Comments:

Ivan said...

Sorry. Look please here

pemerhati said...

Salam kepada pembaca khasnya anak Melaka.

Ali Rustam sedang membuat agenda untuk "memperBODOHkan orang Melaka" Awas ini bukan fitnah tapi kenyataan. Oilh itu gunakan kebijaksanan anda PRU 12 ini.

Anonymous said...

Salam DSAI dan warga BA,
Petang tadi saya diberitahu isteri saya ada demonstrasi di pekan Durian Tunggal. Saya ingat parti PAS yang buat tapi sangkaan saya meleset. Rupa2nya BN yang buat. Mereka tak puas hati pasal calon wakil rakyat untuk DUrian Tunggal.
Lepas tu saya dapat tahu, DUN Telok Mas juga mengalami masalah yang sama.
Tiba masanya kebangkitan PAS di Melaka.
Takbir!….Takbir!……Takbir!……

Anonymous said...

Maaf.
Salam kepada warga PAS melaka.

Anonymous said...

Salam warga PAS,
Petang tadi saya diberitahu isteri saya ada demonstrasi di pekan Durian Tunggal. Saya ingat parti PAS yang buat tapi sangkaan saya meleset. Rupa2nya BN yang buat. Mereka tak puas hati pasal calon wakil rakyat untuk DUrian Tunggal.
Lepas tu saya dapat tahu, DUN Telok Mas juga mengalami masalah yang sama.
Tiba masanya kebangkitan PAS di Melaka.
Takbir!….Takbir!……Takbir!……

Keahlian Unit Amal

Iklan

Artikel Menarik

A

 

Dewan Pemuda PAS Bukit Katil Hakcipta © 2011 Kredit Ubahsuai oleh Kijang59