Tuesday, 14 August 2007

REMAJA 14 TAHUN DIROGOL TEMAN LELAKI SEBAYA DENGANNYA



Ini satu lagi kisah kebejatan sosial yang dilakukan oleh remaja di didik oleh sisyem Islam Hadhari. Sudah sampai masanya kerajaan Islam Hadhari yang memerintah hari ini ditukarkan dengan kerajaan baru.

Media hari ini melaporkan bahawa seorang gadis berusia 14 tahun menjadi mangsa nafsu serakah teman lelaki sebayanya selepas diperdaya remaja terbabit kononnya takut menunggang motosikal berseorangan untuk ke rumah kakak angkatnya di persiaran Hamzah Alang, Kapar, kelmarin.

Gadis tingkatan dua itu dikatakan mengenali remaja terbabit kira-kira tujuh bulan lalu dan setuju untuk ke rumah kakak angkat suspek sebelum bermalam di sana.

Bagaimanapun, pasangan terbabit mengambil kesempatan untuk melakukan hubungan seks tanpa diketahui kakak angkat remaja lelaki terbabit.

Begitulah rentetan kisah 'produk' Islam Hadhari yang membuat durjana di usia muda. Semuanya jelas menunjukkan sistem pendidikan Islam Hadhari gagal melahirkan manusia yang beriman dan beramal soleh. Apatah lagi dengan dasar Islam Hadhari yang mengagung-agungkan pembangunan kebendaan sehingga mengenepikan pembangunan manusia menyebabkan modal insan yang dihasilkan mungkin cemerlang dari segi keduniaan tetapi jahil dari segi ukhrawi.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 Comments:

Keahlian Unit Amal

Iklan

Artikel Menarik

A

 

Dewan Pemuda PAS Bukit Katil Hakcipta © 2011 Kredit Ubahsuai oleh Kijang59