Friday, 18 May 2007

PEMIMPIN ISLAM HADHARI TERUS MENGAMALKAN PEMBAZIRAN



Di saat rakyat sedang menanggung kesengsaraan dan keperitan hidup akibat kenaikan harga barang dan kos sara hidup yang semakin melambung, pemimpin Islam Hadhari terus mengamalkan pembaziran dalam pemerintahan negara. Inikah pemimpin yang dikatakan berjiwa rakyat dan sentiasa mengutamakan rakyat.??? Berbelanja dengan menggunakan duit rakyat sesuka hati tanpa memikirkan baik buruknya.

Ikuti pendedahan Blog Roslan SMS di bawah :-

Cuma saya terperanjat apabila membaca laporan dari akhbar Cina KWONG WAH YIT POH yang disiarkan oleh akhbar THE STAR di muka 43 nya semalam.

Menurut KWONG WAH 200 biji durian yang Dollah jamu Hsien Loong itu datangnya dari Balik Pulau, Pulau Pinang. Tempat dimana durian Kelas A Malaysia dikeluarkan. Khabarnya buah-buah durian itu diterbangkan dengan helikopter dari Balik Pulau dengan kos RM26,000.00! Ini bermakna setiap biji durian tersebut berharga RM130 sebiji!

Saya tidak tahu darihal orang lain tetapi bagi saya yang menanggung kos hidup yang semakin hari semakin perit ini, perbelanjaan sedemikian rupa adalah satu pembaziran besar sedangkan rakyat sengsara dengan harga tepung, harga beras, harga sardin, susu dan lain-lain yang semakin tinggi! Imam Al Hadhari boleh senang-senang menjamah durian yang harganya RM130 sebiji!

Anda semua buatlah kesimpulan sendiri!

SUDAH SAMPAI PEMIMPIN ANGKUH DAN TIDAK SEDAR DIRI SEPERTI IMAM AL HADHARI INI DITUMBANGKAN DALAM PILIHANRAYA ANDA.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 Comments:

Keahlian Unit Amal

Iklan

Artikel Menarik

A

 

Dewan Pemuda PAS Bukit Katil Hakcipta © 2011 Kredit Ubahsuai oleh Kijang59