Tuesday, 13 February 2007

TV3 SUKU TERUS BERUSAHA MELEKAKAN RAKYAT


Pada setiap kali musim pilihanraya, TV3 akan menjadi tukang kempen utama kerajaan. Antara peranannya ialah menfitnah pembangkang, calon-calon pemangkang malah akan menyiarkan berita-berita negatif tentang pembangkang. Inilah kerja asasi TV3 iaitu saluran pembodek nombor satu di Malaysia. Kadang-kadang cara bodeknya lebih hebat dari RTM1 & RTM2.

Di luar musim pilihanraya pula, TV3 akan memainkan peranannya sebagai alat untuk melekakan rakyat dengan program-program hiburan yang melalaikan. Hampir semua programnya adalah menjuruskan kepada budaya hedonisme yang menjauhkan rakyat dari mengingati tuhan.

Program seperti Konsert Sure Heboh, Melodi, Sensasi dan lain-lain jelas tidak mempunyai unsur positif langsung kerana ianya semata-mata untuk hiburan.

TV jenis inilah yang sebenarnya disukai oleh kerajaan Islam Hadhari yang sememangnya mahukan rakyat leka dibuai mimpin hiburan dan keseronokan.

SEDARLAH WAHAI TUAN PUNYA TV3, JIKA KAMU BERUSAHA UNTUK MENYESAT DAN MELALAIKAN RAKYAT MAKA SUDAH TENTU KAMU MENANAM SAHAM KE NERAKA, KERANA KEJAHATAN DAN DORONGAN DARI KAMU SUPAYA MEREKA LALAI DAN MENJAUHI ALLAH SUDAH PASTI AKAN DIBALAS OLEH ALLAH. KEPADA YANG BEKERJA DENGAN TV3 KAMU JUGA MENDAPAT SAHAM.FIKIRKANLAH.

KEPADA SEMUA RAKYAT PULAUKAM TV3

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 Comments:

Keahlian Unit Amal

Iklan

Artikel Menarik

A

 

Dewan Pemuda PAS Bukit Katil Hakcipta © 2011 Kredit Ubahsuai oleh Kijang59