Friday, 16 February 2007

ISU CABUTAN BERTUAH MY VI : BOLEHKAH ALASAN TERLUPA DI TERIMA. INILAH STANDARD MENTERI ISLAM HADHARI


Dalam temuramah bersama RTM, Azmi berkata dua bulan kemudian iaitu pada Febuari 2006, beliau berpindah kementerian dan terlupa nak memaklumkan kepada Radzi mengenai penundaan itu dan pihak kementerian pun terlupa untuk menyampaikan maklumat itu kepada Radzi hingga ke sekarang.(APAKAH ALASAN TERLUPA BOLEH DIMAAFKAN. INILAH STANDARD MENTERI ISLAM HADHARI. BILA BUAT SALAH ALASAN DAN JAWAPANNYA IALAH TERLUPA. MEREKA PUN MENGIKUT STANDARD BOSS MEREKA, YANG BIASA MEMBERI JAWAPAN BAHAWA SAYA TIDAK TAHU, NANTI SAYA PERIKSA DAN YANG SEWAKTU DENGANNYA)

Azmi memberitahu RTM bahawa beliau telah berbincang dengan Radzi dan kedua-duanya membuat keputusan "benda itu dah lama selesai dan biarlah apa yang ada kita sumbangkan kepada rumah anak yatim.

"Jadi, saya pun bersetuju dengan dia kerana hari ini dia yang menjaga tugas itu, jadi kalau dia buat keputusan itu, saya akur," kata Azmi.

Mengenai kritikan Radzi, Azmi berkata: "Pertama sekali ingin saya memaklumkan bahawa antara saya dan Datuk Seri Radzi memang kawan baik.

"Pagi tadi pun kami berbual di kabinet tentang laporan akhbar. Jadi dia kata pada saya, jangan percaya pada apa yang ditulis."( BUKAN YANG TULIS SAHAJA TAPI PERCAKAPAN RADZI ITU DISIARKAN OLEH TV)

Azmi menjelaskan cabutan bertuah itu diadakan sebagai kempen untuk menggalakkan lebih dua juta rakyat yang belum mendapat MyKad dan selepas kempen itu dijalankan, jumlahnya dapat dikurangkan kepada 500,000 orang sahaja.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 Comments:

Keahlian Unit Amal

Iklan

Artikel Menarik

A

 

Dewan Pemuda PAS Bukit Katil Hakcipta © 2011 Kredit Ubahsuai oleh Kijang59