Wednesday, 22 November 2006

SOKONGAN KEPADA PRESIDEN Umno : NAJIB TAK PAYAH NAFILAH SEMUA ORANG DAH TAU


Timbalan Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, sokongan yang diberikan kepada Prsiden parti bukan membuta tuli atau kerana terpaksa.

Katanya, beliau dan para perwakilan Umno menyokong kerana disebabkan keyakinan kepada agenda Presiden, misi negara, hala tuju serta 12 gagasan yang dibentangkan oleh Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi.

"Saya tidak percaya kepada sokongan membuta tuli sahaja. Saya tidak memberi sokongan kerana saya terpaksa memberi sokongan. Saya beri sokongan kerana saya percaya kepada agenda Presiden," katanya.

NAJIB TAK PAYAH NAK NAFILAH. SEMUA ORANG DAH TAU BAHAWA MEMANG SUDAH MENJADI 'SAKA' DALAM Umno BAHAWA APA SAJA YANG PRESIDEN KATA SEMUANYA 'TITAH' YANG MESTI DIPATUHI. KALAU TIDAK BURUKLAH PADAHNYA.

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 Comments:

Keahlian Unit Amal

Iklan

Artikel Menarik

A

 

Dewan Pemuda PAS Bukit Katil Hakcipta © 2011 Kredit Ubahsuai oleh Kijang59