Tuesday, 28 March 2006

ULANGTAHUN PERTAMA BLOG PEMUDA BUKIT KATIL


HARI INI 28 MAC GENAP SUDAH SETAHUN BLOG INI BEROPERASI. POSTED PERTAMA TELAH SAYA BUAT PADA 28 MAC 2005. DIAM TAK DIAM DAN DALAM SEDAR TIDAK SEDAR RUPANYA BLOG INI SUDAHPUN BERUMUR SETAHUN.

SAYA SANGAT MENGHARGAI SOKONGAN DAN GALAKAN YANG DIBERIKAN OLEH SEMUA PENGUNJUNG BLOG INI. SEGALA PENDAPAT, NASIHAT, KRITIKAN DAN SUMBANGAN ANDA AMAT SAYA HARGAI. SEMUANYA SAYA ANGGAP POSITIF.

KEPADA LAMAN-LAMAN WEB DAN BLOG-BLOG LAIN SAYA MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH KERANA SELALU 'MENCURI' BERITA, ARTIKEL DAN GAMBAR-GAMBAR YANG DISIARKAN OLEH PIHAK TUAN.

JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA TRANUNGKITE, KAWJASINDAILY, BULETINONLINE DAN LAIN-LAIN YANG SUDI MEMBUAT PAUTAN/LINK KEPADA BLOG INI. SEGALA KERJASAMA KALIAN SEMUA INSYA ALLAH AKAN DIBERIKAN GANJARAN OLEH ALLAH.

MAAF DIPINTA ATAS APA JUGA KESALAHAN DAN KEKASARAN SELAMA SETAHUN LALU. INSYA ALLAH SAYA AKAN CUBA ISTIQAMAH UNTUK MEN'UPDATE'KAN BLOG INI SETIAP HARI.

BLOG MASTER PEMUDABUKITKATIL

mstcmal@miosh.net

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

5 Comments:

semuts said...

tahniah! tahniah! tahniah!

DEWAN PEMUDA PAS BUKITKATIL said...

Terima Kasih atas sokongan saudara

Pemuda PAS Jasin said...

tahniah DPP bukit katil..teruskan usaha kalian..perjuangan kita masih jauh lagi...SALAM PERJUANGAN dari ICT DPPKJ

semuts said...

Saya amat menyokong Saudara sekalian bagi membuat perubahan dalam pemerintahan yang kini telah punah dengan perkara-perakara durjana yang dilakukan oleh Umno dan Barisan Nasional. Orang-orang seperti saudara sekalian adalah orang yang akan menjadi pemangkin dalam melakukan perubahan yang kami rakyat Malaysia idamkan. Saya harap laman saudara akan menjadi lebih popular dalam memberi berita-berita kebenaran yang terkini. Saudara jika boleh saya mohon supaya pamerkan cerama-ceramah atau program-program yang akan diadakan di seluruh melaka.

Sekian,
Wassalam.

DEWAN PEMUDA PAS BUKITKATIL said...

Saudara juga boleh rujuk kawjasindaily.blogspot.com untuk jadual ceramah dan sebagainya

Keahlian Unit Amal

Iklan

Artikel Menarik

A

 

Dewan Pemuda PAS Bukit Katil Hakcipta © 2011 Kredit Ubahsuai oleh Kijang59